Sista ansökningsdag: 20 Dec 2024
Var finns jobbet: Annan ort
Beskrivning av tjänsten
För kunds räkning söker vi just nu en administratör!
Som administratör kommer du att vara en betydelsefull kontakt och kollega för hela verksamheten. Du kommer att stödja verksamheten efter dess behov i det dagliga arbetet och vara med och skapa struktur och ordning.
Är du en person som trivs med att vara flexibel och lösningsorienterad?
Gillar du att samarbeta och kommunicera samtidigt som du uppskattar möjligheten att planera och strukturera din arbetsdag?
Har du drivet att arbeta självständigt? Då kan vi ha den perfekta rollen för dig!
I denna flexibla roll kommer du att kunna planera din arbetsdag själv och ha möjligheten att variera dina arbetsuppgifter. Vi tror att det är viktigt att vara kreativ och se lösningar istället för hinder i denna roll.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du trivs med att samarbeta och kommunicera med olika personer samt att du har en stark vilja att lära och utvecklas. Vi ser gärna att du har förmågan att vara kreativ och tänka utanför boxen för att hitta effektiva lösningar.
Om du är redo för en spännande utmaning där du kan vara både flexibel och lösnings orienterad, då ser vi fram emot att höra från dig.
Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
– Löpande administrativt arbete och order registrering.
– Att stämma av tid och material samt att göra ekonomisk uppföljning.
– Att boka kalendrar och förbereda inför möten.
– Att göra inköp till kontoret.
– Andra tillhörande arbetsuppgifter.
Anställningsgrad och -form
Heltid, tillsvidareanställning med provanställning
Krav
– Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ
– Flexibilitet och ser möjligheter istället för hinder
– Systemvana och tidigare arbetslivserfarenhet från liknande roller
Meriterande: Om du har erfarenhet av administrativt arbete sedan tidigare är detta mycket meriterande.
Rekryterare
Sanja Petrov – sanja.petrov@jobbklar.se